DIGITALIZACE AKVIZIČNÍCH PROCESŮ


Na této stránce naleznete krokový postup, který je nejefektivnější pro úspěšnou transofrmaci procesů získávání nových zákazníků. Na rozsahu jednotlivých kapitol se domluvíme individuálně. 


Seznámení

Úvodní schůzka, na které se seznámíte s naším stylem práce a my s Vaším portfoliem, strategií a způsobem komunikace se zákazníky.

Audit nástrojů

Provedeme audit současného zapojení, nastavení a integrace měřících a analtických nástrojů, managementu cookies, pixelů a přístupových práv.

Základní nastavení

Opravíme chyby v nastavení a integraci, chybějící nástroje zapojíme a nastavíme. Jednotlivé nástroje integrujeme s webem a mezi sebou.

 Měření

4-6 týdnů provádíme měření a průběžnou úpravu nastavení dle potřeb klienta. Analyzujeme konkurenci a její aktivity na internetu. 

Vyhodnocení dat

Provedeme analýzu získaných dat, interních i konkurenčních. Vypracujeme zprávu doplněnou praktickým workshopem.

Vady a příležitosti

Vypracujeme analýzu slabých stránek a příležitostí. Dodáme Vám seznam rychle exekuovatelných opravných změn pro Vás marketing a IT. 

Tvorba strategie

Na základě naměřených dat a průběžných jednáních s klientem připravíme krátkodobou a střednědobou strategii s využitím identifikovaných příležitostí.

Tréning a koučing

Vyškolíme Vás marketing na nově zavedené nástroje a procesy. Připravíme koučingový plán pro Váš obchod  a vedení společnosti.

Akcelerační fáze

Nastavíme kampaně na základě objektiviované strategie. Provedem ve spolupráci s Vaším marketingem a IT změny na webu. Spustíme automat..



Získejte bezplatně 15 minut s datovým analytikem a dalších 15 minut s datovým stratégem. Je to sice jenom první rychlý pohled, ale většinou bývá velmi relevantní. 

Nechte nám tu zprávu, ozveme se Vám.