DIGITALIZACE PROCESU ZÍSKÁVÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ


Na této stránce naleznete krokový postup, který je nejefektivnější pro úspěšnou transformaci procesů používaných pro získávání nových zákazníků. Na rozsahu jednotlivých kapitol se domluvíme individuálně. 


Seznámení

Úvodní schůzka, na které se seznámíte s naším stylem práce a my s Vaším portfoliem, strategií a způsobem komunikace se zákazníky.

Audit nástrojů

Provedeme audit současného zapojení, nastavení a integrace měřících a analytických nástrojů, managementu cookies, pixelů a přístupových práv.

Základní nastavení

Opravíme chyby v nastavení a integraci, chybějící nástroje zapojíme a nastavíme. Jednotlivé nástroje integrujeme s webem a mezi sebou.

 Měření

4-6 týdnů inzerujeme napříč internetem a sociálními sítěmi. Po troškách. Sledujeme konkurenci a její aktivity na internetu. 

Vyhodnocení dat

Provedeme analýzu získaných dat, včetně konkurenčních. Vypracujeme  zprávu z měřící fáze doplněnou praktickým workshopem.

Vady a příležitosti

Vypracujeme analýzu slabých stránek a příležitostí. Dodáme Vám seznam rychle exekuovatelných opravných změn pro Vás marketing a IT. 

Tvorba strategie

Na základě naměřených dat a průběžných jednání s Vámi připravíme krátkodobou a střednědobou strategii s využitím identifikovaných příležitostí.

Tréning a koučing

Vyškolíme Vás marketing na nově zavedené nástroje a procesy. Připravíme koučingový plán pro Váš obchod  a vedení společnosti.

Akcelerační fáze

Nastavíme kampaně na základě objektivizované strategie. Provedeme ve spolupráci s Vaším marketingem a IT změny na webu. Spustíme automat..




Získejte bezplatně 15 minut s datovým analytikem a dalších 15 minut s datovým stratégem.
Je to sice jenom první rychlý pohled, ale většinou bývá velmi relevantní. 

Nechte nám tu zprávu, ozveme se Vám.